Marknadsföring av ett helt kontorskvarter för KLP Fastigheter
Det som engagerar dina kunder engagerar inte andras kunder. Det gäller att skala av och få fram det unika i din verksamhet. Utifrån dina kunders behov engagerar vi dem i olika kanaler så att du kan börja skapa relationer. Mer synlig på rätt sätt helt enkelt.
Kampanj för Amnesty Business Group riktad till svenska it-företag
Vi har erfarenheten av att utveckla kommunikationskoncept och kan
hantverket för att till exempel skapa dina annonser, filmer, nyhetsbrev,
rörlig media, DR:et som säljer, landningssidor för kampanjen, det
tryckta kundmaterialet och innehåll till content marketing.
Tillsammans med våra digitala partners kan vi också hjälpa dig med
digital strategi, analys av din webbplats med åtgärder för bättre
konverteringsgrad, sökmotoroptimering och upplägg av content marketing.
Digitalisering av LR Revision & Redovisnings marknadsföring
Några exempel på samarbeten och genomförda uppdrag.
Den k-märkta fastigheten Fleminggatan Fjorton – några minuter från
Centralstationen – uppgraderas till framtidens kontor med unik
takterrass, restaurang, kafé, gröna atrium, gym och riktigt generösa
kontorsytor.
Ett omfattande projekt där vi inledande arbetade fram ett koncept som genomsyrar all kommunikation.
Inom projektet tog vi fram:
• Kommunikationskoncept
• Pressreleaser
• Produktion och löpande drift av webbsajt
• Produktion av film
• Annonsering på LinkedIn
• Fasadvepor och foliering av glaspartier
fleminggatanfjorton.se
LR Revision & Redovisning består av närmare 70 lokalt ägda medlemsbyråer. En utmaning för medlemmarna är den digitala marknadsföringen.
Till deras hjälp byggde vi upp en helt ny gemensam webbplattform med lokala anpassningar, lokal SEO och med ett inbyggt verktyg för hantering av nyhetsbrev.
Som ett ytterligare stöd i deras marknadsföring tog vi fram en handbok för sociala medier, en bank med textinlägg och bilder samt publiceringsplaner.
lr-revision.se
Enligt en undersökning av Amnesty Business Group används svenska it-lösningar av stater med syfte att kartlägga och förfölja oliktänkande. Kampanjen riktade sig till it-företag med syfte att vara uppmärksamma på vilka som använder deras tjänster och hur.
I kampanjen tog vi fram:
• Kampanjidé
• Dagspressannonser
• Bannerannonser
Kampanjen genomfördes probono.
När
KLP Fastigheter köpte fastigheten i korsningen Kungsgatan/Vasagatan
ingick ett stycke teaterhistoria i köpet: inventarier från anrika
Vasateatern. Via Stockholms Auktionsverk auktionerades inventarierna ut
och behållningen på drygt 250 000 kronor gick oavkortat till SOS
Barnbyars arbete i Ukraina.
Vi bidrog med:
• övergripande projektledning
• pressreleaser
• informationsmaterial för webb, e-post mm.
klpfastigheter.se
Har du behov av att se över er grafiska identitet eller få hjälp med produktion?
Läs mer här
Kungsgatan 29, 4 tr
111 56 Stockholm
Hallå Wetterborg AB
08-617 36 00 • maila@halla.se
Kungsgatan 29 • 111 56 Stockholm